• 26-01-2023, 18:05:00
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be kanki, e pin olayını diyorsan çok belli değil miydi o fiyat aralığı? İmkansız düzeydeydi...
    Olayın epin ile hiçbir alakası yoktur hocam epin yasal ve faturaları var
  • 26-01-2023, 18:10:29
    #12
    md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da 18 yaş altının kayıt olabilmesini doğru bulmuyorum. tam olarak olayın ciddiyetini kavrayamıyorlar. %10 komisyon için bildiğin adamın birinin kara parasını aklamış şimdi başı derde girince ne yapcağını bilmiyor.
    sen olayları o kadar ciddiye almışsınki almayacağın ihalelere teklif verip eksi trade yemişssin. Akıl yaşta değil baştadır.
  • 26-01-2023, 18:21:13
    #13
    Kardeşim bu konularda destek istersen ulaşım sağlayabilirsin
  • 26-01-2023, 18:36:26
    #14
    ne yapmış bu genç arkadaşımız?
  • 26-01-2023, 18:45:17
    #15
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapmış bu genç arkadaşımız?
    Komisyon ile para/coin işi yaptığı kişi "para aklıyor" diye şikayet ediyormuş..
  • 26-01-2023, 19:01:05
    #16
    16 yaşındasın daha yolun çok başı düzgün işlere yönel toparlarsın.
  • 26-01-2023, 19:07:23
    #17
    Emek vermeden yemek zor ne yazikki günümüz gençleri hep kolay para kazanmanın peşinde oysaki kolay para kolay gider.
  • 26-01-2023, 19:15:36
    #18
    meseleyi tam anlayan anlatabilirmi acaba?