r10 da 18 yaş altının kayıt olabilmesini doğru bulmuyorum. tam olarak olayın ciddiyetini kavrayamıyorlar. %10 komisyon için bildiğin adamın birinin kara parasını aklamış şimdi başı derde girince ne yapcağını bilmiyor.
sen olayları o kadar ciddiye almışsınki almayacağın ihalelere teklif verip eksi trade yemişssin. Akıl yaşta değil baştadır.