• 25-01-2023, 18:05:40
    #1
    Selam dostlar odama oyuncu olmasamda böyle tatlılıklar yapmayı seviyorum.
    Sizce nasıl duruyor? Yorumlarınızı bekliyorum.




  • 25-01-2023, 18:07:57
    #2
    En sevdiğim masa tipi karışık değil ve gece ambiyansı mavi çok güzel duruyor
  • 25-01-2023, 18:08:10
    #3
    Gayet güzel sadece klavyedeki renk karmaşasından kurtulun tek renk en iyisidir bence yormaz
  • 25-01-2023, 18:08:54
    #4
    Güzel görünüyor hocam ama ben olsam siyah bir mousepad kullanırdım
  • 25-01-2023, 18:10:02
    #5
    Çok merak ediyorum şu CPU ışıkları akşamları rahatsız etmiyor mu?. Görünüş olarak güzel olabilirde sanki göz alıyor gibi geliyor bana sade bir ışıkta çalışmak daha iyi değilmi. Yoksa yaşla mı alakalı
  • 25-01-2023, 18:10:16
    #6
    O masanın masif ağaç olduğunu hayal edemiyorum. Ekranlar biraz küçük gibi ama standart masa üstü işte
    • bycaos
    bycaos bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2023, 18:10:51
    #7
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O masanın masif ağaç olduğunu hayal edemiyorum. Ekranlar biraz küçük gibi ama standart masa üstü işte
    27 inç hocam biraz daha üstü salondaki tv alıp koymam gerek ama siz bilirsiniz :=)
  • 25-01-2023, 18:11:40
    #8
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 inç hocam biraz daha üstü salondaki tv alıp koymam gerek ama siz bilirsiniz :=)
    O halde süper göz yanılgısı diyelim.
    • bycaos
    bycaos bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2023, 18:11:54
    #9
    Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok merak ediyorum şu CPU ışıkları akşamları rahatsız etmiyor. Görünüş olarak güzel olabilirde sanki göz alıyor gibi geliyor bana sade bir ışıkta çalışmak daha iyi değilmi. Yoksa yaşla mı alakalı
    resim çekerken açtım bu kadar ışıklı takılmıyorum ama gözde yormuyor açıkcası yani iş yaparken ekrana bakıyorum işlemci ışığına değil. pcde otururken kasaya bakan birini görmedim :=)