Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O masanın masif ağaç olduğunu hayal edemiyorum. Ekranlar biraz küçük gibi ama standart masa üstü işte
27 inç hocam biraz daha üstü salondaki tv alıp koymam gerek ama siz bilirsiniz :=)