• 25-01-2023, 11:44:45
    #1
    Askerlik yerleri açıklanmış arkadaşlar benim sev dönemim Şubat'ta. Evrak alma bitiş tarihi 02/02/2023 diyor, başlangıç tarihi de 25/01/2023 diyor. Elimde bulunduğum ilçenin askerlik şubesinden aldığım şöyle bir rapor var. Evrak'tan kasıtları bu mu acaba. Bununla mı gideceğim. 25-02 tarihleri arasında birliğe mi teslim etmem gerekiyor, bu konuda çok bilgisizim arkadaşlar.

  • 25-01-2023, 11:47:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    e-devlette ASAP Sevk başvurusu yap oradaki belgeyi çıktı al hocam
  • 25-01-2023, 11:48:35
    #3
    tugturan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-devlette ASAP Sevk başvurusu yap oradaki belgeyi çıktı al hocam
    Yani şuradaki değil mi hocam, sayfaya bağlanamıyor da hata veriyor sürekli.

  • 25-01-2023, 12:28:41
    #4
    Benim sevk tarihim mayısta, benimki de açıklanmış mıdır hocam?
  • 25-01-2023, 12:36:35
    #5
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sevk tarihim mayısta, benimki de açıklanmış mıdır hocam?
    Bir bakın isterseniz hocam "Er sınıflandırma" bölümüne.