
Askerlik Evrak Alma Konusunda Yardım Lütfen
4
●172
- 25-01-2023, 11:44:45Askerlik yerleri açıklanmış arkadaşlar benim sev dönemim Şubat'ta. Evrak alma bitiş tarihi 02/02/2023 diyor, başlangıç tarihi de 25/01/2023 diyor. Elimde bulunduğum ilçenin askerlik şubesinden aldığım şöyle bir rapor var. Evrak'tan kasıtları bu mu acaba. Bununla mı gideceğim. 25-02 tarihleri arasında birliğe mi teslim etmem gerekiyor, bu konuda çok bilgisizim arkadaşlar.

- 25-01-2023, 11:48:35Yani şuradaki değil mi hocam, sayfaya bağlanamıyor da hata veriyor sürekli.tugturan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 25-01-2023, 12:36:35Bir bakın isterseniz hocam "Er sınıflandırma" bölümüne.Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
