Askerlik yerleri açıklanmış arkadaşlar benim sev dönemim Şubat'ta. Evrak alma bitiş tarihi 02/02/2023 diyor, başlangıç tarihi de 25/01/2023 diyor. Elimde bulunduğum ilçenin askerlik şubesinden aldığım şöyle bir rapor var. Evrak'tan kasıtları bu mu acaba. Bununla mı gideceğim. 25-02 tarihleri arasında birliğe mi teslim etmem gerekiyor, bu konuda çok bilgisizim arkadaşlar.