• 21-01-2023, 16:36:40
    #1
    edit: çok fazla mesaj geliyor daha detaylı konu açacağım
  • 21-01-2023, 16:38:55
    #2
    Başarınızın devamını dilerim. Umarım her şey istediğiniz gibi olur.
  • 21-01-2023, 16:40:37
    #3
    Danışman
    Bu işi tırnaklarınızla kazandığınıza inanıyorum. Umarım herkes hayal ettikleri iş için bu kadar uğraşır. Bol şans
  • 21-01-2023, 16:42:27
    #4
    Süreç hakkında uzun bir detay verebilir misiniz?
  • 21-01-2023, 16:47:04
    #5
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi tırnaklarınızla kazandığınıza inanıyorum. Umarım herkes hayal ettikleri iş için bu kadar uğraşır. Bol şans
    26 yaşına kadar hiç çalışmadım babamda sürekli darlıyordu artık iş bul otelde komi yaparız seni diyodu. başka çarem yoktu valla söke söke öğrenecektim. ilk zamanlar hiçbir şey anlamadım javascript belasından pes edip bırakıyordum 3 gün sonra mecbursun diyip geri dönüyordum. zamanla kafam bişeyleri almaya başladı
  • 21-01-2023, 16:50:25
    #6
    Bir şeyi sevmek ve istemek çok önemli. İki anahtar cümle herşeyin kilidini açıyor bence.
  • 21-01-2023, 16:55:00
    #7
    Ruhsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 ay yazılım öğrenme sürecimde açtığım saçma sapan konulardan bazıları

    https://www.r10.net/sorum-var/295781...ebilir-mi.html
    https://www.r10.net/sorum-var/298301...grendiniz.html
    https://www.r10.net/sorum-var/300896...post1081346347

    mart ayında junior arayan bir kanada firmasında işe girdim. ama yarı zamanlıydı saatlik 13.5 kanada doları alıyordum. madem vaktim bol neden 2. işe bakmayayım derken Türkiye'de sadece html css'yle işe alan bi yere başvurdum. bilen bilir imkansıza yakın bir şey bu javascript bile yok. ilana 600 kişi falan başvurmuştu benle beraber 4 kişi aldılar. davulun sesi uzaktan hoş gelir hesabı 2 ay dayanabildim. clamp gibi padding de calc kullanmak gibi hiç duymadığım şeyleri öğrettiler ama perfect pixel eklentisi kullandırıp 2-3 pixellik bozuklukta laf ediyorlardı. yazdığım site hintli ekibe gidiyordu üst üste 13-14 kere gönderiyordum olmamış al sana feedback bida yap deyip geri gönderiyorlardı. kafayı tırlatmadan çıktım.

    vaktim bol olsa da 4 saat çalıştıktan sonra bişey yapasım gelmiyordu buda çıkma sebeplerimden. ortalama yazılımcı zaten burnout olmadan 3-4 saat kod yazabiliyormuş ben ikisine birden toplam 8-9 saat çalışırım kafasıyla girmiştim. çıktıktan birkaç hafta sonra saatlik kontratım full time oldu. aylık x.xxx kanada doları junior için nimet. birkaç ay öncesinde r10 içerik ekibine girmiştim 300 tllik hediyeleri almak için gün boyu makale yazıyordum full time olsa da gene günlük 3-4 saati geçmişliğim yok. 2 ay önce artık ofise geçeceğiz dediler portekizlisi fransızı hepsi Kanada'ya gitti bi ben kaldım. şubat sonu bende Vancouver yolcusuyum ^^

    merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
    o kadar maaşla kanada da nasıl geçineceksiniz?
  • 21-01-2023, 17:00:33
    #8
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar maaşla kanada da nasıl geçineceksiniz?
    şuan burada 1.7k cad orada yıllık 48k cad alacağım hocam. aylık 4k ya falan denk geliyor galiba yeter diye düşünüyorum. minimum wage saatlik 15.65 cad buda aylık 2504. minimumun biraz fazlası
  • 21-01-2023, 17:11:36
    #9
    yolunuz açık, geleceğiniz parlak olsun