4-5 ay yazılım öğrenme sürecimde açtığım saçma sapan konulardan bazıları
https://www.r10.net/sorum-var/295781...ebilir-mi.html https://www.r10.net/sorum-var/298301...grendiniz.html https://www.r10.net/sorum-var/300896...post1081346347
mart ayında junior arayan bir kanada firmasında işe girdim. ama yarı zamanlıydı saatlik 13.5 kanada doları alıyordum. madem vaktim bol neden 2. işe bakmayayım derken Türkiye'de sadece html css'yle işe alan bi yere başvurdum. bilen bilir imkansıza yakın bir şey bu javascript bile yok. ilana 600 kişi falan başvurmuştu benle beraber 4 kişi aldılar. davulun sesi uzaktan hoş gelir hesabı 2 ay dayanabildim. clamp gibi padding de calc kullanmak gibi hiç duymadığım şeyleri öğrettiler ama perfect pixel eklentisi kullandırıp 2-3 pixellik bozuklukta laf ediyorlardı. yazdığım site hintli ekibe gidiyordu üst üste 13-14 kere gönderiyordum olmamış al sana feedback bida yap deyip geri gönderiyorlardı. kafayı tırlatmadan çıktım.
vaktim bol olsa da 4 saat çalıştıktan sonra bişey yapasım gelmiyordu buda çıkma sebeplerimden. ortalama yazılımcı zaten burnout olmadan 3-4 saat kod yazabiliyormuş ben ikisine birden toplam 8-9 saat çalışırım kafasıyla girmiştim. çıktıktan birkaç hafta sonra saatlik kontratım full time oldu. aylık x.xxx kanada doları junior için nimet. birkaç ay öncesinde r10 içerik ekibine girmiştim 300 tllik hediyeleri almak için gün boyu makale yazıyordum

full time olsa da gene günlük 3-4 saati geçmişliğim yok. 2 ay önce artık ofise geçeceğiz dediler portekizlisi fransızı hepsi Kanada'ya gitti bi ben kaldım. şubat sonu bende Vancouver yolcusuyum ^^
merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
o kadar maaşla kanada da nasıl geçineceksiniz?