• 21-01-2023, 13:23:52
    #19
    Bizim kedi deodorant parfüm kokusundan kaçıyordu. Kedinin masada takıldığı yerlere deodorant sıkıp durumu izliyebilirsiniz
  • 21-01-2023, 16:29:14
    #20
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavruysa yine bir nebze şansınız var. Herkes kedilerin eğitilemez olduğunu düşünüyor ama köpeklerden daha zeki hayvanlar. Benim üç tane kedim var. Hepsine mutfakta masaya, yemek bölümüne filan çıkılmayacağını bilir. Salon yasaklı bölge mesela, kapı açık olduğunda girerler ama bizi görünce hemen geri çıkarlar. Çünkü zamanında yapmasını istemediğimiz şeyler için kızdık ve uyardık. Yapılmayacağını bildiği şeylere şştt deyince kaçıyorlar. Siz de bu şekilde eğitim verebilirsiniz eğer tam yetişkin değilse. Masayı çıkınca onu biraz sert bir şekilde uyarın. Veya masaya parfüm, kolonya gibi şeyler sürebilirsiniz kokuları pek sevmiyorlar duyarlı oldukları için. Ama bunlar geçici çözüm olur asıl yapmaması için onun masayı yasak olarak düşünmesi lazım. Yoksa alıştıkları şeyleri bırakmıyorlar yine çıkar yine dağıtır.
    Hocam 1 yaşından fazla yaşı kızıyorum zaten ama ben olduğumda yapmıyor sorun orda 😂 uyumaya gittiğimde veya evden çıktığımda o iş bitiyor
  • 21-01-2023, 23:46:22
    #21
    Uyurken ve evden çıktığınızda kapıyı kapatsanız problem çözülür aslıdan...
  • 22-01-2023, 03:01:02
    #22
    kedileri çok seviyorum, kedimi çok seviyorum, ama evde kedi pişmanlıktır.
    köpek zaten evde asla olmamalı.
    bahçeli bir ev olmalı. kedi de bahçede veya kapalı balkon gibi bir yerde olmalı. çünkü metabolizmalarına ev sıcaklığı uygun değil.
    Aslında insanlar için bile şu anda yaşadığımız evler ve tüm düzenimiz uygun değil. Hayvanları da kendimiz gibi sağlıksız havasız bir ortamda yaşamak zorunda bırakıyoruz. Kediler evcilleştirilmiştir ve sokakta yaşayamaz lafı büyük bir yalan. benim sürekli mama verdiğim bir sokak kedisi ben tatile çıkınca 15 20 tane güvercini yakalamış yemiş mis gibi; balkonun altında heryer tüy olunca anlamıştım yıllar önce . Evdeki kedi belki 3 gün aç kalır. ama ne yaşayacaksa doğal ortamında yaşar. bu petler sokakta salakça beslenen üreyen hayvanlar vs hepsi çöp bence. doğal ortamda oluşamayacak insan eliyle doğaya uyumlu olmayacak şekilde oluşan herşey zaten bir şekilde yok olacak. belki 10 100 1000 yılda değil ama sonuçta milyonlarca yıl kedilerin olmayacağı kesin. insanın uydurduğu şeylere kendine de bir anlam katarak saçmasapan bir önem vermesi de can sıkıcı. sen bir tektonik tabakanın neyiyle kıyaslıyorsun kendini? bir galaksi bir süpernova ile neyi kıyaslıyorsun da evcilleştirdim bu hayvanı şimdi sokakta olmaz artık insanlık bu hayvanlara bakmakla yükümlü diyorsun. kusura bakmayın kafam güzel değil ayık şekilde yazıyorum da bu meselelerde biraz doluyum
  • 22-01-2023, 05:12:18
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyurken ve evden çıktığınızda kapıyı kapatsanız problem çözülür aslıdan...
    evde rahatça gezsin diye açık bırakıyorum ve kedi benim çalışma odamda kalıyor
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedileri çok seviyorum, kedimi çok seviyorum, ama evde kedi pişmanlıktır.
    köpek zaten evde asla olmamalı.
    bahçeli bir ev olmalı. kedi de bahçede veya kapalı balkon gibi bir yerde olmalı. çünkü metabolizmalarına ev sıcaklığı uygun değil.
    Aslında insanlar için bile şu anda yaşadığımız evler ve tüm düzenimiz uygun değil. Hayvanları da kendimiz gibi sağlıksız havasız bir ortamda yaşamak zorunda bırakıyoruz. Kediler evcilleştirilmiştir ve sokakta yaşayamaz lafı büyük bir yalan. benim sürekli mama verdiğim bir sokak kedisi ben tatile çıkınca 15 20 tane güvercini yakalamış yemiş mis gibi; balkonun altında heryer tüy olunca anlamıştım yıllar önce . Evdeki kedi belki 3 gün aç kalır. ama ne yaşayacaksa doğal ortamında yaşar. bu petler sokakta salakça beslenen üreyen hayvanlar vs hepsi çöp bence. doğal ortamda oluşamayacak insan eliyle doğaya uyumlu olmayacak şekilde oluşan herşey zaten bir şekilde yok olacak. belki 10 100 1000 yılda değil ama sonuçta milyonlarca yıl kedilerin olmayacağı kesin. insanın uydurduğu şeylere kendine de bir anlam katarak saçmasapan bir önem vermesi de can sıkıcı. sen bir tektonik tabakanın neyiyle kıyaslıyorsun kendini? bir galaksi bir süpernova ile neyi kıyaslıyorsun da evcilleştirdim bu hayvanı şimdi sokakta olmaz artık insanlık bu hayvanlara bakmakla yükümlü diyorsun. kusura bakmayın kafam güzel değil ayık şekilde yazıyorum da bu meselelerde biraz doluyum
    konyanın soğuğunda gece çöp konteynırının altında çaresizce miyavlıyordu ve başında koca 2 köpek vardı korkudan nasıl miyavlıyordu bi bilseniz ne yapsaydım başına bi kap mama bıraksam dönüp gitsem kesinlikle köpekler parçalardı.
    Şuan ise sokağa bırakamayacağım kadar bi can parçam malesef.