• 18-01-2023, 21:53:19
    #1
    Tam ne güzel bitti kurtulduk derken yine türediler, yetkililerden ricam lütfen ilgili kategorinin görünürlüğünü kısıtlama özelliği getirin....

    Not: Kredi konumu alıp resim atan zavallı insan israfı dilencilikle kredili ürün kullanımını bir tutuyor. Acıyorum size boşa yaşıyorsunuz.
    Ha bu arada o çektiğim kredilerle ki sonradan başka yerlerden de aldım çok uygun fiyattan (bana göre) iyi miktar altın topladım, altın 1900 doları aştı epey kardayım en azından dilenmeden birşeyler yapıp paramı korumaya ve arttırmaya çalışıyorum.
    +++ Bunu yazan insan profesyonel e-sporcu olduğunu söyleyip oyunlarda yasak olan eloboost hizmeti sağlıyor. Daha kendine saygısı yok.
  • 18-01-2023, 21:55:13
    #2
    Ortada bir dilencilik yok ? iki kişinin çıkarına olan bir durum ne zamandan beri dilencilik oldu ? sanki tek taraflı para alıyoruz. Beğenmiyorsan kaydır geç ilgi için böyle konu açmakta ne bileyim
  • 18-01-2023, 21:56:02
    #3
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada bir dilencilik yok ? iki kişinin çıkarına olan bir durum ne zamandan beri dilencilik oldu ? sanki tek taraflı para alıyoruz. Beğenmiyorsan kaydır geç ilgi için böyle konu açmakta ne bileyim
    İlk gol geldi efendim f5 çekebilirsiniz, tüm akbankçıları davet ediyorum tek konuda engel fırtınası essin.
  • 18-01-2023, 21:56:28
    #4
    Kurumsal PLUS
    250₺ senin için büyük bir para olmayabilir ama bazıları için büyük para olabiliyor. "ne oldum değil,ne olacağım" demeli insan

    @Report; insanları aşağılıyor ve hakaret
  • 18-01-2023, 21:57:17
    #5
    Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250₺ senin için büyük bir para olmayabilir ama bazıları için büyük paradır. "ne oldum değil,ne olacağım" demeli insan

    @Report; insanları aşağılıyor ve hakaret
    İlk önce hakaret nedir bunu öğren bence 1 gün 10 saat.
  • 18-01-2023, 21:57:30
    #6
    Merhaba.
    İnsanların parasal sıkıntıları olabilir. Buna ihtiyaçları olabilir.
    Bu durumu dilencilik olarak nitelendirmeniz hoş değil. Görmek istemediğiz konuya girmeye bilirsiniz.
    Benim Akbankla alakalı herhangi bir arayaşım veya ilgim yok. Bundan dolayı ilgili konulara girmiyorum.
  • 18-01-2023, 21:58:20
    #7
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk gol geldi efendim f5 çekebilirsiniz, tüm akbankçıları davet ediyorum tek konuda engel fırtınası essin.
    Siz yorulmayın, ben sizi engelledim.
  • 18-01-2023, 22:00:39
    #8
    Saygısızlığa hiç gerek yok.
  • 18-01-2023, 22:01:29
    #9
    bir f5 de sen çeksene kanka. Bak bakalım ne olmuş.