Ortada bir dilencilik yok ? iki kişinin çıkarına olan bir durum ne zamandan beri dilencilik oldu ? sanki tek taraflı para alıyoruz. Beğenmiyorsan kaydır geç ilgi için böyle konu açmakta ne bileyim