Ortada bir dilencilik yok ? iki kişinin çıkarına olan bir durum ne zamandan beri dilencilik oldu ? sanki tek taraflı para alıyoruz. Beğenmiyorsan kaydır geç ilgi için böyle konu açmakta ne bileyim
İlk gol geldi efendim f5 çekebilirsiniz, tüm akbankçıları davet ediyorum tek konuda engel fırtınası essin.