• 17-01-2023, 09:40:31
    #19
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum ben abartmıyorum lise 4. sınıfa kadar cebimde 1 TL bile olmadan okula gittim hep babamın durumu yoktu harçlık veremiyordu.
    Arkadaşlarım her gün sosisli falan yerdi ben alamazdım hiç ama kimseden böyle para istemedim.

    Gerçi o zaman bile sınıfta milletten 25 kruş falan isteyen dilenciler vardı

    Dostum 36 yaşındayım. 2 yıl önce 2 tane restoranımı kapatıp izmir'e dönmek zorunda kaldım. Cebimde 5 TL olmadan 1 yıl geçirdim. Eş dost durumumu bildiği için elden parayı da kabul etmeyeceğimi çok iyi bildiği için sürekli ekstra işlere çağırıldım alanım olsun olmasın her işe gittim ve bir şekilde günümü kurtardım.

    Çok enteresan insanlar var gerçekten. Nasıl bu kadar kolaya kaçabiliyorlar? Nasıl her şeyi bu kadar kolay sanıyorlar? Aklım mantığım almıyor. Zorda olabilirsin, anlık paraya sıkışmış olabilirsin buna her şekilde saygı duyarım fakat hiç tanımadığın birinden yardım istemek de neyin nesidir ?

    Burada bana destek olan bir arkadaşımız vardı. ismini vermeyeceğim şuanda. Kurumsal script satışı yapıyordu. O arkadaşımız ile aramızda geçen sohbet sayesinde samimiyet bağı oluştu. Satışını yapmış olduğu kurumsal scriptleri çok makul bir rakama bırakarak benim kendi çevreme iş yapma olanağı sağladı. Bu iyiliği asla unutmam ve her fırsatta ona çevremi yönlendiririm.

    Diyeceğim o ki, Dilenmek veya yardım aramak çıkar yol değil. Adam R10 üyesi bile değil. Forumda dolaşırken kullanıcıların özel bilgilerine erişim sağlıyor.
    Ha bu arada R10'un zaafiyeti var ortada. Kimse kusura bakamasın. Misafir kullanıcılara bizim özel iletişim bilgilerimiz neden servis ediliyor. Misafir kullanıcıların görüntüleyebilecekleri alanlar kısıtlı olması gerekmiyor mu ? Ben mi yanlış düşünüyorum.
  • 17-01-2023, 09:43:59
    #20
    Abiler siz iyi abilere benziyorsunuz bir yıllık VPS parası verir misiniz? Bir gün öderim geri.
  • 17-01-2023, 09:45:47
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikimizde platiniz benden niye dşük istedi acaba yoksa pahalı bişeyler mi satıyon sen
    Yok hocam ürünlerim ve hizmetlerin oldukça uygundur diyerek reklamımı yapıştırayım
  • 17-01-2023, 09:46:38
    #22
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    tahsinyaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum 36 yaşındayım. 2 yıl önce 2 tane restoranımı kapatıp izmir'e dönmek zorunda kaldım. Cebimde 5 TL olmadan 1 yıl geçirdim. Eş dost durumumu bildiği için elden parayı da kabul etmeyeceğimi çok iyi bildiği için sürekli ekstra işlere çağırıldım alanım olsun olmasın her işe gittim ve bir şekilde günümü kurtardım.

    Çok enteresan insanlar var gerçekten. Nasıl bu kadar kolaya kaçabiliyorlar? Nasıl her şeyi bu kadar kolay sanıyorlar? Aklım mantığım almıyor. Zorda olabilirsin, anlık paraya sıkışmış olabilirsin buna her şekilde saygı duyarım fakat hiç tanımadığın birinden yardım istemek de neyin nesidir ?

    Burada bana destek olan bir arkadaşımız vardı. ismini vermeyeceğim şuanda. Kurumsal script satışı yapıyordu. O arkadaşımız ile aramızda geçen sohbet sayesinde samimiyet bağı oluştu. Satışını yapmış olduğu kurumsal scriptleri çok makul bir rakama bırakarak benim kendi çevreme iş yapma olanağı sağladı. Bu iyiliği asla unutmam ve her fırsatta ona çevremi yönlendiririm.

    Diyeceğim o ki, Dilenmek veya yardım aramak çıkar yol değil. Adam R10 üyesi bile değil. Forumda dolaşırken kullanıcıların özel bilgilerine erişim sağlıyor.
    Ha bu arada R10'un zaafiyeti var ortada. Kimse kusura bakamasın. Misafir kullanıcılara bizim özel iletişim bilgilerimiz neden servis ediliyor. Misafir kullanıcıların görüntüleyebilecekleri alanlar kısıtlı olması gerekmiyor mu ? Ben mi yanlış düşünüyorum.
    Muhtemelen arkadaş imzamıza tıklayarak ilan satış konularındaki telefonları toplayarak yapıyor. ki bu zaten herkese açık hocam. imza linkleri whatsapa yönlendiriyor içimiz geregi. Bu arkadaş bunu kullanıyor olması lazım.
  • 17-01-2023, 09:49:13
    #23
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen arkadaş imzamıza tıklayarak ilan satış konularındaki telefonları toplayarak yapıyor. ki bu zaten herkese açık hocam. imza linkleri whatsapa yönlendiriyor içimiz geregi. Bu arkadaş bunu kullanıyor olması lazım.

    Güzel pazara tezgah açmış . Olayın bug ını bulmuş cidden. Şikayet konusu da açılmaz bu tiplere alır parayı selamın aleyküm der gider.
  • 17-01-2023, 09:56:16
    #24
    aynı mesajları artık sık sık instagramda mesaj olarak görüyorum. bu işi sektör haline getirmişler maalesef.
  • 17-01-2023, 10:02:33
    #25
    Yazık gerçekten çok yazık insanın şerefi var be bilader üç kuruş için onurunu gururunu ayaklar altına alıyorsun nasıl bunu yapabiliyorsunuz. Arkadaşlar lütfen taviz vermeyin direk engeli basın karektersizlere.
  • 17-01-2023, 10:13:48
    #26
    Ben yeri geldi aç kaldım. Gerçek anlamda aç kaldım. Gidipte bir yabamcıdan asla para istemedim yabancıyı geçtim ailemden bile zar zor istedim. Bir de mesaj çok saçma. Kayseri'ye ulaşması gerekiyormuş. Bana mı sordun yola çıkarken. Ya da çıkarken plan yapmadın mı? Hiç mi kredi kartın yok. Hadi yok diyelim hiç mi eşin dostun yok. Hadi yok diyelim ailen de mi yok. Hadi yok diyelim telefondan isteme ne madem o kadar erkeksin petrolcüye söylesene
  • 17-01-2023, 10:18:06
    #27
    kimlikli selfie için ben ikna oldum şahsen neden bu kadar sinirleniyorsun tahsin hocam her kula nasip olmaz kimlikli selfie