• 17-01-2023, 09:14:01
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Harbiden bu işin b.ku çıktı.
    Son günlerde forumda saçma sapan yolda kaldım hikayeleri okuyordum sabah sabah bizi de buldu.
    Üniversitede okurken yeri geldi aç yattık, yeri geldi gaz kartına gaz yükleyemedik (ankaradakiler bilir) kışın soğuk odalarda uyuduk. Okula gidecek otobüs param bile olmadıgı zamanlar oldu ama hiç kimseye el açmadık. Yabancı kimseden borç istemedik.
    Bizim millet ne ara bu hale geldi. Anası babası akrabası bitti de forumdakiler mi kaldı borç alacak?
    Paran yoksa yola çıkma arkadaşım. Son günlerde yolda kalma hikayeleri okuyoruz forumda. İyi niyetimi suistimal ettirmemek için bu tarz durumlarda iyi niyetli olamıyorum.
    Mevzu 20 30 tl olmamakla birlikte sürekli haftada bir kaç kez buan benzer şeyler geliyor. Selfi video vs bunu yapana kadar anneni babanı dayını amcanı ara mesaj at.

    Tekrar belirteyim bu tarz konularda iyi niyetli değilim Bu tarz durumlarda da bu konu linkini atarım...

    Akşamı ayrı benzer konu sabahı ayrı gerçekten bu işin b.ku çıktı...Affınıza sıgınarak.
    hem forumda aktif olarak görmüş hemde rehberimde olmayan ama rehberinde olduğum! arkadaş mesaj atmış. bari yalan söylerken tutarlı ol.
  • 17-01-2023, 09:18:06
    #2
    Katılıyorum ben abartmıyorum lise 4. sınıfa kadar cebimde 1 TL bile olmadan okula gittim hep babamın durumu yoktu harçlık veremiyordu.
    Arkadaşlarım her gün sosisli falan yerdi ben alamazdım hiç ama kimseden böyle para istemedim.

    Gerçi o zaman bile sınıfta milletten 25 kruş falan isteyen dilenciler vardı
  • 17-01-2023, 09:18:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    az önce biri paylaştı, geri ödiycem vs demiş parayı alınca mesajları silmiş
  • 17-01-2023, 09:19:26
    #4
    erebusx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az önce biri paylaştı, geri ödiycem vs demiş parayı alınca mesajları silmiş
    Muhtemelen aynı arkadaş, bana da yazdı. Hatta buyrun hocam diyince yazamayacağı hızda mesajı gönderdi. Copy paste yaptı muhtemelen
    3 kişi bunu beğendi.
  • 17-01-2023, 09:21:06
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana yazan 100 tl istedi 30 falanı geçti artık
  • 17-01-2023, 09:22:42
    #6
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Beyni olan beyniyle, beyni olmayan karaktersizliğiyle veya bedeniyle kazanmaya çalışıyor işte
  • 17-01-2023, 09:22:46
    #7
    EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana yazan 100 tl istedi 30 falanı geçti artık
    jakhfsajkfhsajfhkjsa
  • 17-01-2023, 09:23:34
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana yazan 100 tl istedi 30 falanı geçti artık
    ikimizde platiniz benden niye dşük istedi acaba yoksa pahalı bişeyler mi satıyon sen
  • 17-01-2023, 09:24:56
    #9
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikimizde platiniz benden niye dşük istedi acaba yoksa pahalı bişeyler mi satıyon sen
    Arkadaştan yemek parası sizden sigara parası istemiş.