Katılıyorum ben abartmıyorum lise 4. sınıfa kadar cebimde 1 TL bile olmadan okula gittim hep babamın durumu yoktu harçlık veremiyordu.
Arkadaşlarım her gün sosisli falan yerdi ben alamazdım hiç ama kimseden böyle para istemedim.
Gerçi o zaman bile sınıfta milletten 25 kruş falan isteyen dilenciler vardı