Ben yeri geldi aç kaldım. Gerçek anlamda aç kaldım. Gidipte bir yabamcıdan asla para istemedim yabancıyı geçtim ailemden bile zar zor istedim. Bir de mesaj çok saçma. Kayseri'ye ulaşması gerekiyormuş. Bana mı sordun yola çıkarken. Ya da çıkarken plan yapmadın mı? Hiç mi kredi kartın yok. Hadi yok diyelim hiç mi eşin dostun yok. Hadi yok diyelim ailen de mi yok. Hadi yok diyelim telefondan isteme ne madem o kadar erkeksin petrolcüye söylesene