Tok açın halinden anlamazmış diye bir deyiş var.
Türkiye koşullarında gerçekten kimin ihtiyacı olduğunu kestirmek zor orada hak veriyorum size.
Bir çok kişi zor durumda etrafında parası olan kimse bulamayabiliyor.
Zor durumda kalan kişi foruma da yazar valiliğe de gider belediyeye de gider. Durumunun zorluğuna göre değişir.
Ben bu konuda sizin algınızın dolandırma konusuna takıldığını görüyorum. Bence insanların zor durumlarına saygı göstermeliyiz.
En nihayetinde yaşamımızı devam ettirmek için çabalıyoruz.
Benim bakış açım bu yönde.
Tiktok Dilencileri Bitti Forum Dilencileri mi Başladı?
71
●5.678
- 17-01-2023, 09:27:50Nitelikli d0landırıcı arkadaş, aynı textlerle @Timati34; e yapış bu kafayla sigara paranı atar gibime geldiTimati34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2023, 09:28:30bu bahsetiğim aç değil malesef AÇ KÖPEK....Lütfen bu tarz şeyleri basitleştirmeyin.Timati34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erenc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-01-2023, 09:28:52ben genelleme yaparak konuştum hocam farkındaysan. Keriz de değilizMuratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2023, 09:30:34Mesajın tek elden çıktığını bilmiyordum. Fakat yazdığım konu genelleme farkındaysanız. Arkadaşın yaptığı gibi sizde ifşa edebilirsiniz.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2023, 09:36:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yahu adam tokarçı d*landırıcı işte yazdıklarının ne önemi var kafaya taktınız bu kadar. ben whatsup kullanmıyom ama kullansam bile hiç tanımadığım biri "sizden bişi rica edebilir miyim" dediği an engeli basarım. gerisini okumaya bile gerek yok
