yahu adam tokarçı d*landırıcı işte yazdıklarının ne önemi var kafaya taktınız bu kadar. ben whatsup kullanmıyom ama kullansam bile hiç tanımadığım biri "sizden bişi rica edebilir miyim" dediği an engeli basarım. gerisini okumaya bile gerek yok