Tok açın halinden anlamazmış diye bir deyiş var.
Türkiye koşullarında gerçekten kimin ihtiyacı olduğunu kestirmek zor orada hak veriyorum size.
Bir çok kişi zor durumda etrafında parası olan kimse bulamayabiliyor.
Zor durumda kalan kişi foruma da yazar valiliğe de gider belediyeye de gider. Durumunun zorluğuna göre değişir.
Ben bu konuda sizin algınızın dolandırma konusuna takıldığını görüyorum. Bence insanların zor durumlarına saygı göstermeliyiz.
En nihayetinde yaşamımızı devam ettirmek için çabalıyoruz.
Benim bakış açım bu yönde.