Çalıştığın işi seviyor musun? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalıştığın işi seviyor musun?
11
●
390
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çalıştığın işi seviyor musun?
1
2
Anket
Çalıştığın işi seviyor musun?
Toplam Katılımcı Sayısı:
28
Çalıştığın işi seviyor musun?
Evet seviyorum
%85,71 (
24
Oy)
Hayır
%14,29 (
4
Oy)
11-01-2023, 22:19:36
#1
Elma
Bakalım ne sonuçlar çıkacak
11-01-2023, 22:20:29
#2
Saitama
Kişisel Rütbe
Rich Dad in yazarinin meşhur sözü var mutluyum ama sevdiğim işi yapiyorum diye değil kendime ait isim olduğu için mutluyum diyordu
11-01-2023, 22:20:39
#3
Mylive21
Üyeliği durduruldu
Ben Seviyorum da Google Sevmiyor galiba
11-01-2023, 22:21:42
#4
Elma
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rich Dad in yazarinin meşhur sözü var mutluyum ama sevdiğim işi yapiyorum diye değil kendime ait isim olduğu için mutluyum diyordu
Sen adamsın
11-01-2023, 22:22:10
#5
Saitama
Kişisel Rütbe
Elma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen adamsın
Adam felan ayıp oluyor ben gidiyom
11-01-2023, 22:22:30
#6
Kingstrokes
3 yıldır, aşkla işimizi yapıyoruz
11-01-2023, 22:23:05
#7
merner
Platin üye
Bizde durum böyle:
https://Instagram.com/lndncreative
Belki de çok iyi oyuncular
11-01-2023, 22:23:08
#8
eyefive5
oyladık seviyorum.mesleğim çünkü
11-01-2023, 22:24:21
#9
GreenLight
Şuanda sevdiğim işi yapmak için çabalıyorum diyelim. Bu çaba bile mutlu ediyor insanı. Bir insanın kendi işinin olması kadar güzel bir şey yok bence.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler