Çalıştığın işi seviyor musun? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalıştığın işi seviyor musun?
11
●
390
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çalıştığın işi seviyor musun?
1
2
Anket
Çalıştığın işi seviyor musun?
Toplam Katılımcı Sayısı:
28
Çalıştığın işi seviyor musun?
Evet seviyorum
%85,71 (
24
Oy)
Hayır
%14,29 (
4
Oy)
11-01-2023, 22:28:57
#10
Klaxon
Sevmesem yapmazdım cevabı yoksa ben vereyim
11-01-2023, 22:43:09
#11
nihatozturk
Çalıştığım iş o kadar çok ki hangisini seveyim
11-01-2023, 22:47:12
#12
cvlkahmt
meslegime bakip postlari okuyunca benim burada ne isim var diye dusunmedim degil
stajyerlikten bu zamana 12 yil gecti. ilk gunun heyecaniyla, seviyorum. Denizler bizimdir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler