
Aaaa sigaraya zam gelmis ¯\_(ツ)_/¯
16
●1.290
- 05-01-2023, 09:21:563-4 yıl önce bizim parayla 100 liraya isveç'te marlboro almıştım. Dedim "ulan ne kadar pahalı". Gğnde 1 paket içen ben 1 haftada anca içtim 1 paketi kıyamadığımdan. Buradan yola çıkarak, devletimiz de bizi düşünüyor diye düşünebiliriz herhalde.
- 05-01-2023, 09:23:58Bari bu sayede düz hesab olurdu kafamız karısıyor boyleCavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2023, 09:24:52Hocam ben günde 2 paketi yakın içiyorum. 100 lirada olsa içerimPetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2023, 09:35:36Kacgündür içmiyorsunuz tebrikler😃CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
