• 05-01-2023, 09:20:47
    #1
  • 05-01-2023, 09:21:56
    #2
    3-4 yıl önce bizim parayla 100 liraya isveç'te marlboro almıştım. Dedim "ulan ne kadar pahalı". Gğnde 1 paket içen ben 1 haftada anca içtim 1 paketi kıyamadığımdan. Buradan yola çıkarak, devletimiz de bizi düşünüyor diye düşünebiliriz herhalde.
  • 05-01-2023, 09:22:03
    #3
    "Keşke 50TL olsaymış"

    🤦
  • 05-01-2023, 09:23:58
    #4
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Keşke 50TL olsaymış"

    🤦
    Bari bu sayede düz hesab olurdu kafamız karısıyor boyle
  • 05-01-2023, 09:24:52
    #5
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 yıl önce bizim parayla 100 liraya isveç'te marlboro almıştım. Dedim "ulan ne kadar pahalı". Gğnde 1 paket içen ben 1 haftada anca içtim 1 paketi kıyamadığımdan. Buradan yola çıkarak, devletimiz de bizi düşünüyor diye düşünebiliriz herhalde.
    Hocam ben günde 2 paketi yakın içiyorum. 100 lirada olsa içerim
  • 05-01-2023, 09:27:26
    #6
    Herkes tütüne başlayacak insanların sesi, gülüşü değişecek tütünden.. Gelsin hırıltılı gülmeler
  • 05-01-2023, 09:31:25
    #7
    Banane ya 😀

  • 05-01-2023, 09:32:10
    #8
    bin tl olur inşallah
  • 05-01-2023, 09:35:36
    #9
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banane ya 😀

    Kacgündür içmiyorsunuz tebrikler😃