Konu
Aaaa sigaraya zam gelmis ¯\_(ツ)_/¯
05-01-2023, 09:21:56
#2
PetitJoueur
3-4 yıl önce bizim parayla 100 liraya isveç'te marlboro almıştım. Dedim "ulan ne kadar pahalı". Gğnde 1 paket içen ben 1 haftada anca içtim 1 paketi kıyamadığımdan. Buradan yola çıkarak, devletimiz de bizi düşünüyor diye düşünebiliriz herhalde.