Opera GX ve Adguard kullanıyorum, Reklamları güzel engelliyorlardı ancak şimdi engelleyemiyorlar.
reklamları el ile manuel kaldırıyorum ama sayfayı yenileyince geri geliyorlar. Bilgisi olan vs. var mı ?
edit: Çözüldü
Reklamı seçip şu iki tiki işaretlediğinizde reklamı kalıcı olarak engelleyebilirsiniz.
edit2: Reklamları tek tek kaldırmanız gerekiyor.
Edit3: Reklamı seçin > Gelişmiş Seçeneklerden " Kuralı tüm sitelerde uygula" ve "Referans bağlantı ile engelle" diyin ve engelleyin. Tamamdır

ama r10 da engellememeye başladı bu gün

iyi forumlar