Selamlar

Opera GX ve Adguard kullanıyorum, Reklamları güzel engelliyorlardı ancak şimdi engelleyemiyorlar.

reklamları el ile manuel kaldırıyorum ama sayfayı yenileyince geri geliyorlar. Bilgisi olan vs. var mı ?


edit: Çözüldü


Reklamı seçip şu iki tiki işaretlediğinizde reklamı kalıcı olarak engelleyebilirsiniz.

edit2: Reklamları tek tek kaldırmanız gerekiyor.

Edit3: Reklamı seçin > Gelişmiş Seçeneklerden " Kuralı tüm sitelerde uygula" ve "Referans bağlantı ile engelle" diyin ve engelleyin. Tamamdır