gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 için kullanmıyorum hocam. sonuçta adamlar para verip öne çıkarıyorlar. R10 harici çözümü sundum kullanabilirsiniz
denedim r10 da çalışmadı güncelleme filan mi geldi acaba