• 02-01-2023, 14:09:03
    #10
    Selamlar, arsayı aldıktan sonra 1 veya 3 ay içinde inşaat a başlamış olma zorunluluğu da duymuştum gerçek mi acaba?
  • 02-01-2023, 14:19:57
    #11
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, arsayı aldıktan sonra 1 veya 3 ay içinde inşaat a başlamış olma zorunluluğu da duymuştum gerçek mi acaba?
    İlk yıl içerisinde başlaman gerekiyor ama onu da büyük ihtimal uzatırlar kimsenin elinden arsasını alacaklarını zannetmiyorum.

    Kat olayına gelirsek, bakan müteaahite kat karşılığı verilebileceğini söyledi haliyle bazı yerlerde 4 kat vs olacaktır ama yerine göre değişir bu durum.
  • 02-01-2023, 14:20:02
    #12
    inşallah çıkar da yatay mimari talepleri ilerliyor aldıktan sonra taksit bittikten sonra kat çıkartırlar
  • 02-01-2023, 15:07:53
    #13
    Krafark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında babam ben ve kardeşim için düşünüyoruz aynı yerde oturalım diye eğer öyleyse iptal edeceğiz
    Tek kat 150mt2 diye biliyorum, oldu da kat izni çıkarsa toplam oturum izni brüt 150mt2 olur, sanırım siz her kat 150mt2 olacak şekilde 3 kat çıkmayı düşünüyorsunuz.
  • 02-01-2023, 17:20:30
    #14
    Ama önemli olan kurada ismimizin çıkması

    Yani kura da torpil olmazsa

    İlk bi çıksın da bu konuları konuşuruz
  • 02-01-2023, 19:32:12
    #15
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek kat 150mt2 diye biliyorum, oldu da kat izni çıkarsa toplam oturum izni brüt 150mt2 olur, sanırım siz her kat 150mt2 olacak şekilde 3 kat çıkmayı düşünüyorsunuz.
    Evet öyle düşünüyorum umarım vardır