krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, arsayı aldıktan sonra 1 veya 3 ay içinde inşaat a başlamış olma zorunluluğu da duymuştum gerçek mi acaba?
İlk yıl içerisinde başlaman gerekiyor ama onu da büyük ihtimal uzatırlar kimsenin elinden arsasını alacaklarını zannetmiyorum.

Kat olayına gelirsek, bakan müteaahite kat karşılığı verilebileceğini söyledi haliyle bazı yerlerde 4 kat vs olacaktır ama yerine göre değişir bu durum.