• 01-01-2023, 11:52:45
    #28
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden sadece 2023 deniliyordu. Şimdi temmuz ayı ☺ o günlerde gelir. Peki tamam mıyız temmuz ayında herkes çok zengin süper güç mü oluyoruz?
    Herkes çok zengin olmaz a a herkes jelibon a doyar ferah ol
  • 01-01-2023, 11:57:04
    #29
    Adaları bedava vermiş yunanlara.
    Cahillik çok kötü bir şey. Cahil adam kendini alimden daha alim zanneder.

    Uşi antlaşmasına bakın!!
    Osmanlının sonunu imzalayan Mondros ateşkes antlaşmasını imzalayıp daha sonra ingiliz gemisi ile Osmanlı topraklarından kaçan son padişah vahdetine bakın. ( şu dönemde torunları bile Fransa da oturuyor kendi kimliklerini kaybetmişler )

    Asıl başarısız antlaşmalar onlardır.
    her dönem olduğu gibi kendi başarısızlıklarını başkalarına yıkmaya çalışan nesiller.

    Aklı olan, zeki insan anlar.
    Kafası basmayan cahiller yıllar boyunca kendi bildiği gibi konuşur. Bir gram tarih bilgisi olmaz, ama sorsan en kültürlü bilgili insan kendisidir
  • 01-01-2023, 14:18:08
    #30
    lozan bitmedi,24 temmuzda bitiyor,yanlış bilgi vermeyelim.
  • 01-01-2023, 14:19:18
    #31
    Lozanı kim imzaladı ne için imzaladı kimin emriyle imzaladı bununla ilgilide paylaşım bekliyoruz.
  • 01-01-2023, 14:30:15
    #32
    Kişisel Rütbe
    SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lozan bitmedi,24 temmuzda bitiyor,yanlış bilgi vermeyelim.
    100 sene geçmiş 7 ay mı geçmeyecek şimdiden dolar 0.50 olmuş biz başladık boru toplamaya
  • 02-01-2023, 01:39:12
    #33
    Ohh bee kurtulduk.