Adaları bedava vermiş yunanlara.
Cahillik çok kötü bir şey. Cahil adam kendini alimden daha alim zanneder.

Uşi antlaşmasına bakın!!
Osmanlının sonunu imzalayan Mondros ateşkes antlaşmasını imzalayıp daha sonra ingiliz gemisi ile Osmanlı topraklarından kaçan son padişah vahdetine bakın. ( şu dönemde torunları bile Fransa da oturuyor kendi kimliklerini kaybetmişler )

Asıl başarısız antlaşmalar onlardır.
her dönem olduğu gibi kendi başarısızlıklarını başkalarına yıkmaya çalışan nesiller.

Aklı olan, zeki insan anlar.
Kafası basmayan cahiller yıllar boyunca kendi bildiği gibi konuşur. Bir gram tarih bilgisi olmaz, ama sorsan en kültürlü bilgili insan kendisidir