• 30-12-2022, 21:00:40
    #1
    Arkadaşlar zor zamanlardan geçirdik pandemiyle, ev halidir, borçlandık etti şuan toparladık.
    Bende bu findeks notu takıntı oldu bunu yükseltmemim yolları varmıdır ?
  • 30-12-2022, 21:03:37
    #2
    Düzenli kredi kartı ve kredi kullanarak gününde ödemelisiniz. Ben en son 1400'lere doğru yeşilleniyordum. Haciz konulunca patır kütür düştü puan, kredi kartını ve krediyi elinizdeki nakitle eş orantıda kullanırsanız sıkıntı çekmezsiniz. Dikkatli olmakta fayda var.
  • 30-12-2022, 21:03:44
    #3
    Bu gibi durumlarda düzenli kredi kartı ödemesi puanı yükseltir
  • 30-12-2022, 21:05:02
    #4
    worldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenli kredi kartı ve kredi kullanarak gününde ödemelisiniz. Ben en son 1400'lere doğru yeşilleniyordum. Haciz konulunca patır kütür düştü puan, kredi kartını ve krediyi elinizdeki nakitle eş orantıda kullanırsanız sıkıntı çekmezsiniz. Dikkatli olmakta fayda var.
    Fatura tanımla vs diyorlar doğrumu bu ?
  • 30-12-2022, 21:07:34
    #5
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura tanımla vs diyorlar doğrumu bu ?
    Otomatik ödeme talimatının faydalı olduğunu duymuştum. YouTube'da "Borçlular" kanalı var. Oradan birkaç video izlerseniz yaşanmışlıklardan görüntülü ve sesli tavsiyeler alabilirsiniz.
  • 31-12-2022, 02:06:40
    #6
    Ödemeleri aksatmayın hocam.
  • 31-12-2022, 02:40:43
    #7
    Kredi kartı ürününüz ne kadar eskirse o kadar kıymetli oluyor. Asgari tutar dahi ödeseniz bile limit-borçlanma oranınız önemli ona dikkat edin.
  • 31-12-2022, 02:41:28
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Takipteyim