GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura tanımla vs diyorlar doğrumu bu ?
Otomatik ödeme talimatının faydalı olduğunu duymuştum. YouTube'da "Borçlular" kanalı var. Oradan birkaç video izlerseniz yaşanmışlıklardan görüntülü ve sesli tavsiyeler alabilirsiniz.