• 03-04-2009, 22:02:02
    #1
    -------
  • 04-04-2009, 21:52:38
    #2
    yokmu arkadaşlar bir bilgisi olan
  • 04-04-2009, 21:58:23
    #3
    Forumda Kategorisine açsaydın arkadaşlar yardımcı olurdu.
  • 04-04-2009, 22:02:04
    #4
    KopRuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda Kategorisine açsaydın arkadaşlar yardımcı olurdu.
    Oraya ve Webmaster genel sorular bölümüne açamadım
  • 12-04-2009, 12:13:50
    #5
    arkadaşlar yanlış yere mi yazıyorum acaba düşündüm ama bende konu açamıyorum:S


    Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/r10net/public_html/includes/class_core.php on line 3228

    bu hatayı alıyorum ve konu açamıyorum 3 gündür. bu hatayı almazsam ayni şekilde function_search.php hatası alıyorum ne bunun çözümü bilen yok mu?