sitem ile ilgili: sizce nerde yanlış yapıyorum?
4
●300
- 04-04-2009, 22:02:04Oraya ve Webmaster genel sorular bölümüne açamadımKopRuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2009, 12:13:50arkadaşlar yanlış yere mi yazıyorum acaba düşündüm ama bende konu açamıyorum:S
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/r10net/public_html/includes/class_core.php on line 3228
bu hatayı alıyorum ve konu açamıyorum 3 gündür. bu hatayı almazsam ayni şekilde function_search.php hatası alıyorum ne bunun çözümü bilen yok mu?