Konu
sitem ile ilgili: sizce nerde yanlış yapıyorum?
04-04-2009, 22:02:04
#4
utku1
KopRuLu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda Kategorisine açsaydın arkadaşlar yardımcı olurdu.
Oraya ve Webmaster genel sorular bölümüne açamadım