ben artık birilerinin parayı kazanmayı çözdüğünü ve sadece bizim haberimizin olmadığını düşünmeye başladım, insanlar buralara bu paraları verebiliyor ve biz git gide her şeye imkansızmış gibi bakmaya başlıyoruz, aslında çok değil 3000$ ama biz bu paraya çok uzağız, acaba çok da yakın mıyız
Aynı şeyi çok önceden düşündüm anlam veremiyorum sokaklara bakıyorum eski model araba yok trafik desen hallice telefonlara bakıyorum günde 10 kişiden 4-5 inde 30 40 bin tl lik telefon var
Kendime bakıyorum sıfırım
Aynı şeyi çok önceden düşündüm anlam veremiyorum sokaklara bakıyorum eski model araba yok trafik desen hallice telefonlara bakıyorum günde 10 kişiden 4-5 inde 30 40 bin tl lik telefon var
Kendime bakıyorum sıfırım
gerçekten bu dediğim doğru bence İnsanlar kredi kartından falan alıyor bence de diyemiyorum, GTA'da para şifresi gibi bir şey var sanırım ama daha biz öğrenemedik
Temmuza bodrum merkezde 7 gece hersey dahil 2 kişilik 11 bine aldım dün.
Aqua park otel diye geçiyo yıldızı kaç bilmiyorum
Fiyatı en düşüğe alıp bakmıştım diğer oteller 20 30 50 diye gidiyor evet 😂
Temmuza bodrum merkezde 7 gece hersey dahil 2 kişilik 11 bine aldım dün.
Aqua park otel diye geçiyo yıldızı kaç bilmiyorum
Fiyatı en düşüğe alıp bakmıştım diğer oteller 20 30 50 diye gidiyor evet 😂
Konu altında fiyatların özenti tipler yüzünden arttığını savunan birileri olduğu sürece sen bu tatile gidemezsin zaten arkadaşım. 5 sene önce ukranaya gittim 1 TL 8 grivnaya denk geliyordu. Ülke savaşa girdi karıştı battı çıktı 1 TL 2 grivna şu an. Yok dış güçlermiş yok dünyadaki ekonomik dalgalanmaymış hepsi hikaye. Beceriksiz bi iktidar yüzünden her gün daha da fakirleşiyoruz. Artık birikim yapmıyorum elime para geçince harcıyorum. Her gün yarından daha zenginim.