ben artık birilerinin parayı kazanmayı çözdüğünü ve sadece bizim haberimizin olmadığını düşünmeye başladım, insanlar buralara bu paraları verebiliyor ve biz git gide her şeye imkansızmış gibi bakmaya başlıyoruz, aslında çok değil 3000$ ama biz bu paraya çok uzağız, acaba çok da yakın mıyız
Aynı şeyi çok önceden düşündüm anlam veremiyorum sokaklara bakıyorum eski model araba yok trafik desen hallice telefonlara bakıyorum günde 10 kişiden 4-5 inde 30 40 bin tl lik telefon var
Kendime bakıyorum sıfırım