Bu sektör döviz ile çalıştıgından hiç birşey degıl aslında 2500döllarr diyenleri kafamda düşünemiyorum

Bizim para birimimiz tl olduğundan tl kazancımız oldugundan tl düşünmek durumundayız, dolar düşünecek halimiz yok

Ha bunu düşünmek mecburi ise

Ülke tatil bakımından bölgelere ayrılsın o halde

İşte bodrumda sadece dolar euro kullanılır

İşte muş da mardinde kars da şırnak da van da, türk turistler oldugundan tl kullanılır vs vs gibi