Bu sektör döviz ile çalıştıgından hiç birşey degıl aslında 2500döllarr diyenleri kafamda düşünemiyorum
Bizim para birimimiz tl olduğundan tl kazancımız oldugundan tl düşünmek durumundayız, dolar düşünecek halimiz yok
Ha bunu düşünmek mecburi ise
Ülke tatil bakımından bölgelere ayrılsın o halde
İşte bodrumda sadece dolar euro kullanılır
İşte muş da mardinde kars da şırnak da van da, türk turistler oldugundan tl kullanılır vs vs gibi