• 28-12-2022, 03:22:37
    #10
    Teknoloji daha fazla ilerlememeli bana göre.
  • 28-12-2022, 03:34:54
    #11
    Growth Manager
    "50 liralık doldur abi" demenin keyfi bunda yok.
  • 28-12-2022, 07:34:31
    #12
    En iyisi sanırım
    Vardı bir hayalimiz
  • 28-12-2022, 16:21:42
    #13
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçin kararmasın. İlla herşey pompa değil, kasiyer olursun Kart çeker markete bakarsın 😂
    abi self olayı çıktı herkes mazotunu kendisi doldurup karttan çekıyor . Market kısmı da sanallaştırıldı amazon falan kasiyersiz çalışansız mağazalar kuruyor . Yeni işler şart
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-12-2022, 18:32:15
    #14
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen forumda pompacı olmak isteyen iş arayan hatta sadece pompa hizmeti veren bile vardı ama kötü haber. Artık pompacı olmak rafa kalkıyor


    https://twitter.com/srkninci/status/...MlK0OJJtA&s=19
    Türkiye'ye 100 sene sonra geleceği için sorun yok 😂
  • 28-12-2022, 18:53:00
    #15
    Pompacılık bitmez
  • 28-12-2022, 21:20:50
    #16
    Bu durum şu anlık insanın kıymeti olduğu ülkelerde geçerli, ülkemizde otomasyon ve robot insandan çok daha pahalı maalesef. Bu nedenle bu meslekler Türkiye'de hemen rafa kalkmaz.
  • 28-12-2022, 21:21:45
    #17
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum şu anlık insanın kıymeti olduğu ülkelerde geçerli, ülkemizde otomasyon ve robot insandan çok daha pahalı maalesef. Bu nedenle bu meslekler Türkiye'de hemen rafa kalkmaz.
    Ozaman pompacı olmak isteyenler bi müddet daha yaşadı desene 😁