kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durum şu anlık insanın kıymeti olduğu ülkelerde geçerli, ülkemizde otomasyon ve robot insandan çok daha pahalı maalesef. Bu nedenle bu meslekler Türkiye'de hemen rafa kalkmaz.
Ozaman pompacı olmak isteyenler bi müddet daha yaşadı desene 😁