Tekrardan Aranızdayım Selamın Aleyküm R10!
13
●438
- 25-12-2022, 14:20:13Merhabalar, uzun süre önce şifremi unuttum ve değiştir dediğim zaman doğrulama işlemleri falan istedi elle kağıda yazı yazma gibi selfi çekinme gibi bir türlü müsait vakit bulamadım ve nerdeyse 2-3 aydır yokum en son canıma tak etti ve dedim ki yapayım da artık kavuşayım R10'a Herkese hayırlı işler hayırlı pazarlar diliyorum özlemişim R10'u
- 25-12-2022, 14:24:23Hoş buldum kardeşim eksik olma evet o süre zarfında bir nişanlanma işlerim oldu Allaha şükür darısı tüm seven abilerime kardeşlerime ve sana inşAllahademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2022, 14:47:09emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHoş buldum hocalarım teşekkürlerchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

R10 a ara verdin hayati değişiklikler yapmışsın