• 25-12-2022, 14:20:13
    #1
    Merhabalar, uzun süre önce şifremi unuttum ve değiştir dediğim zaman doğrulama işlemleri falan istedi elle kağıda yazı yazma gibi selfi çekinme gibi bir türlü müsait vakit bulamadım ve nerdeyse 2-3 aydır yokum en son canıma tak etti ve dedim ki yapayım da artık kavuşayım R10'a Herkese hayırlı işler hayırlı pazarlar diliyorum özlemişim R10'u
  • 25-12-2022, 14:22:16
    #2
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    welcome to r10.net
  • 25-12-2022, 14:22:38
    #3
    ve aleykum selam kardeşim hoşgeldin. R10 a ara verdin hayati değişiklikler yapmışsın
  • 25-12-2022, 14:24:23
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve aleykum selam kardeşim hoşgeldin. R10 a ara verdin hayati değişiklikler yapmışsın
    Hoş buldum kardeşim eksik olma evet o süre zarfında bir nişanlanma işlerim oldu Allaha şükür darısı tüm seven abilerime kardeşlerime ve sana inşAllah
  • 25-12-2022, 14:35:20
    #5
    Hoşgeldiniz.
  • 25-12-2022, 14:39:05
    #6
    hoşgeldiniz
  • 25-12-2022, 14:42:56
    #7
    Aleyküm selam
  • 25-12-2022, 14:47:09
    #8
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz.
    UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoşgeldiniz
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam
    Hoş buldum hocalarım teşekkürler
  • 25-12-2022, 14:48:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldiniz. Değerli bilgilerinizden ve deneyimlerinizden istifade etmek isteriz ...