Merhabalar, uzun süre önce şifremi unuttum ve değiştir dediğim zaman doğrulama işlemleri falan istedi elle kağıda yazı yazma gibi selfi çekinme gibi bir türlü müsait vakit bulamadım ve nerdeyse 2-3 aydır yokum en son canıma tak etti ve dedim ki yapayım da artık kavuşayım R10'a Herkese hayırlı işler hayırlı pazarlar diliyorum özlemişim R10'u