• 02-04-2009, 20:08:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar bugün mevcut davanın 2 kez görülüyordu ilk tarihte dava açan gelmedi biz verdiğimiz ifadeleri doğruladık ve mahkeme ertelendi.

    Bugün yine gittik işte ve bu sefer davayı açanda geldi,kısaca konuyu özetliyeyim size bir alacak verecek işi ailede (apartman) karambole bizde arasına katıldık kavga gürültü derken iş buraya kadar vardı.Dava açan adam ilk önce bizleri tehdit etmişti telefonda bunun üzerine bu tehdit telefonlarını kayıt ettik ve bir arada şahsı dövdük.Şahıs sürekli içkili elinde bıçak sürekli üstümüze geliyor idi dayaktan sonra akıllandı.

    1.davada cd dikkate alınmadı ama 2.sinde tam dava bitmeden hakime verme girişiminde bulundum cd yi tersledi vs sonunda elime bir kağıt tutuşturdu yazanlar şöyle;

    müşteki tehdit beyanlarını telefona kaydedip cd ye aktardığını beyan etmesi ve bu cd yi mahkememize sunması nedeni ile hukuka aykırı olarak kişisel verilerin kaydedilmesi suçundan 5237 Sayılı TCK 135. Maddesine muhalefeten gereğinin taktir ve ifası için Cbaşsavcılığına x xx hakkında suç duyurusunda bulunulmasına,mahkememiz dosyasına sunulan cd nin yazı ekinde Cbaşsavcılığa gönderilmesine karar verilmiştir vs.

    Adam beni tehdit ediyor ben kayıt ediyorum bunu delil için ama suçlu ben çıkıyorum. Adam benim üstüme bıçakla saldırıyor adamı dövüyorum bıçağı alıyorum elinden suçlu ben çıkıyorum sizlere soruyorum arkadaşlar hukukcu olanlarınız ya da bu işlerden anlayanınız vardır ne yapayım birde normal dava kararında 1 yıl içinde bu adam ile yine aynı sorunlar olursa 25 gün hapis cezası alabilirmişim. vallahi sinirden kendimi yiyiyorum sabahtır ne iş yapabildim ne de başka birşey. Düşüncesi önerisi olan arkadaşlar varmı ?
  • 02-04-2009, 20:32:17
    #2
    Boşuna açtım galiba konuyu bu tür mahkeme ile uğraşmış genel olarak durumlardan haberdar kimse yokmu arkadaşlar aramızda ? tam emin olamadığımdan yarın bir avukata danışacağım olmaz ise.
  • 02-04-2009, 20:39:30
    #3
    Hocam burası Türkiye.
    Ben işlemediğim bir suç yüzünden tutuksuz olarak 4 sene yargılandım.Bilmem kaç kere yazılı sözlü savunma yapmama rağmen sürekli ertelendi.Her mahkemeye girdiğimde ya hakimin tayini çıkmış yada askere gitmiş.Adam gibi bi hakime derdimizi anlatamadık.

    En sonunda bir yerlerden adam ayarladıkta rica edildi.Kimse gelipte şimdi vay efendim sen nediyorsun,hukuku kötülüyorsun demesin.Bal gibide torpil geçiyor.

    Senin durum ise ilginç.Hakime mi söversin adama mı söversin bilinmez.
    Sende dava aç derim ayrı bir mahkemede bana bıçak çekti,telefonla tehdit etti diye.
  • 02-04-2009, 20:43:53
    #4
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burası Türkiye.
    Ben işlemediğim bir suç yüzünden tutuksuz olarak 4 sene yargılandım.Bilmem kaç kere yazılı sözlü savunma yapmama rağmen sürekli ertelendi.Her mahkemeye girdiğimde ya hakimin tayini çıkmış yada askere gitmiş.Adam gibi bi hakime derdimizi anlatamadık.
    En sonunda bir yerlerden adam ayarladıkta rica edildi.Kimse gelipte şimdi vay efendim sen nediyorsun,hukuku kötülüyorsun demesin.Bal gibide torpil geçiyor.
    Senin durum ise ilginç.Hakime mi söversin adama mı söversin bilinmez.
    Sende dava aç derim ayrı bir mahkemede bana bıçak çekti,telefonla tehdit etti diye.
    Açtım zaten o davanın de birinci kısmı görüldü bu adam o davayada gelmedi hakim 2.davaya sende gelme dedi.Ama gidicem adam bana bıçak çekiyor o davayı kapatalım gitsin deniyor adam bize dava açıyor işlemediğimiz suçtan hüküm giyiyoruz.Böyle birşey olamaz vallahi.Hadi bu adam yine artistlendi geldi bana bıçak çekti silahla saldırdı vs ben cevap vermiyecekmiyim ? bırakayım öldürsün beni.Kısaca yapmamı istenen bu.
  • 02-04-2009, 20:50:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kendi durumu'm olduğu için yazmak istemedim

    edit


    .. ne diyeyim ki uslu durman lazım..
  • 02-04-2009, 20:53:37
    #6
    Utanıyorum valla t.c. kanunlarının saçmalıklarından . Ama belkide tandığıdır neden dersen bende tehdit ve taciz mesajları alıyordum telefona gene küfür tehdit hepsini kaydettim bi güzel gittim savcılığa böyle böyle bunlarda ispat dedim. Elimde sadece karşı tarafın tel no su vardı verdim onuda. 2 Hafta sonra adamı yakaladılar sivasta içeri aldılar mahkeme fln adamın babası araya girdi vazgeçtim şikayettin.
  • 02-04-2009, 20:54:39
    #7
    Bir nebzede olsa aynı durum fakat burada adam bize saldirdi bicakla ben bıcağı aldım sonrasında adamı dövdüm.Ama suçlu yine benim aynen banada 1 yıl içinde birşey yaparsam bu adama 25 gün ceza.O bize karışır ise bu durumda ne yapıcaz bu konuda bilgin varmı ?
  • 02-04-2009, 20:55:39
    #8
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Utanıyorum valla t.c. kanunlarının saçmalıklarından
    Dostum böyle birşey görmedim ben vallahi böyle kural olmaz böyle yasa olmaz,haksız adam haklı konumuna geçiyor.
  • 02-04-2009, 20:59:31
    #9
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteki tehdit beyanlarını telefona kaydedip cd ye aktardığını beyan etmesi ve bu cd yi mahkememize sunması nedeni ile hukuka aykırı olarak kişisel verilerin kaydedilmesi suçundan 5237 Sayılı TCK 135. Maddesine muhalefeten gereğinin taktir ve ifası için Cbaşsavcılığına x xx hakkında suç duyurusunda bulunulmasına,mahkememiz dosyasına sunulan cd nin yazı ekinde Cbaşsavcılığa gönderilmesine karar verilmiştir vs.
    Kişilerin haberleşme özgürlüğü yasası kapsamında yapılıyor bu, siz sonuna kadar haklısınız ancak, yasalar böyle demiyor..

    Bu konuşmaları kaydedebilmek ve bunları kanıt olarak sunabilmek için evvela Savcılıktan izin almanız gerekli..

    İhtilaflı olduğunuz kişi hakkında, gizli kamera, gizli ses kaydı, onun haberi olmadan aleyhinde edineceğiniz her türlü yazılı, görsel, sesli materyal kanıt olarak kulllanılamaz, bilakis sizin de başınızı belaya sokar..

    Güzel yurdumun yasaları.. Allah kolaylık versin..