Utanıyorum valla t.c. kanunlarının saçmalıklarından . Ama belkide tandığıdır neden dersen bende tehdit ve taciz mesajları alıyordum telefona gene küfür tehdit hepsini kaydettim bi güzel gittim savcılığa böyle böyle bunlarda ispat dedim. Elimde sadece karşı tarafın tel no su vardı verdim onuda. 2 Hafta sonra adamı yakaladılar sivasta içeri aldılar mahkeme fln adamın babası araya girdi vazgeçtim şikayettin.