• 02-04-2009, 13:24:11
    #1
    Arkadaşlar bir digital kamera fotoğraf cihazı almak istiyorum... 250 ytlye kadar bütçem var..Bana tavsiye edebileceğiniz cihazlar var mı?

    özellikler: gündüz iyi video ve foto çekimi yapabilecek(video mümkünse avi) ve ince tasarım..


    not: bana sıkıntı yapabilecek durum şarj sorunu.sanırım hem şarjlı hemde pilli makine olmuyor
  • 02-04-2009, 15:33:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçenlerde yeni aldım.
    299 lira casio'nun 10.1 mp lik fotoğraf makinasını. İlk başta alırken biraz tereddüt ettim ama kullanan bi arkadaş çok önermişti. Gerçektende çok beğendim.
    Bu bütçeye göre alabileceğin en iyi fotoğraf makinası olur.
    Video çekimi 640/480 çekiyor 30fps hızında. Gece çekimi çok çok iyi olmasada videonun gündüz çekimi çok çok iyi.
    Fotoğraf çekimi ise çok kaliteli. Gece gündüz fark etmiyor. Hepsinde çok iyi çekiyor.
    yani bu civarda bir fiyata alabileceğin en şık en kaliteli bir cihaz.
    Tabi yine sen bilirsin. İstersen casio modellerini incele. Benim cihazın modelini istersen bakıp yazabilirim. Örnek resimde atabilirim
  • 02-04-2009, 16:15:34
    #3
    Bi bakar mısın hocam model resim vs...teşekkür ederim ilgin için.
  • 02-04-2009, 16:30:11
    #4
    arkadaşın konusuna karışmış gibi olmayalım ama o fotoğraf makinasıyla çekilmiş bir resimde koyabilir misiniz mümkünse?
  • 07-04-2009, 11:09:29
    #5
    EuroMaster,cevaplamayacak mısın ?
  • 07-04-2009, 14:14:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    olympus tavsiye edebilirim.
  • 07-04-2009, 15:54:11
    #7
    Sony-Casio-Sunny() vs almanı önermem...

    bunların yerine gidik Canon'un en dandik makinasını alsan dahi çok çok memnun kalacaksın emin ol...

    ixus 75 kullanıyorum ben,alırken hiç tereddüt etmedim,geçensene almıştım 350 € idi ozamanlar...şuan makine türkiyeyi gezdi, yaklaşık 50bin resm çekildi,hiç birşey yok...

    bütçene göre canon A serisini önerebilirim,Pillidir,ama lensler sağlamdır,video çekerken bile digital zoom yapıyor,video çöz. 640x480 (30 Fps)...Birçok Çekim modu,ıvır-zıvır zaten var...Bir arkadaşım kullanıyor,gayet güzel...
  • 07-04-2009, 16:29:35
    #8
    geçen gün 302 Tl'ye kuzene kodak aldık 8.2 mp gece zından karanlıkta flashla gündüzmüş gibi resim çekebiliyorum çok hoşuma gitti bir tanede kendime almayı düşünüyorum...
  • 07-04-2009, 16:34:48
    #9
    Model bilmiyorum ama alacaksan Canon tavsiye ederim dijitalde olayı aşmış durumda canon, nikonda olabilir ama nikon daha ziyade prof. makinalarda üstün.