Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçenlerde yeni aldım.
299 lira casio'nun 10.1 mp lik fotoğraf makinasını. İlk başta alırken biraz tereddüt ettim ama kullanan bi arkadaş çok önermişti. Gerçektende çok beğendim.
Bu bütçeye göre alabileceğin en iyi fotoğraf makinası olur.
Video çekimi 640/480 çekiyor 30fps hızında. Gece çekimi çok çok iyi olmasada videonun gündüz çekimi çok çok iyi.
Fotoğraf çekimi ise çok kaliteli. Gece gündüz fark etmiyor. Hepsinde çok iyi çekiyor.
yani bu civarda bir fiyata alabileceğin en şık en kaliteli bir cihaz.
Tabi yine sen bilirsin. İstersen casio modellerini incele. Benim cihazın modelini istersen bakıp yazabilirim. Örnek resimde atabilirim