Bugün 22. yaşıma tek başıma girdim hiç bir tebrik mesaj almayarak. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün 22. yaşıma tek başıma girdim hiç bir tebrik mesaj almayarak.
66
●
2.954
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bugün 22. yaşıma tek başıma girdim hiç bir tebrik mesaj almayarak.
1
2
3
4
5
6
Son
21-12-2022, 00:17:26
#1
Ramazanyavuz
Telefona gelen 0 bildirim ve 0 arama
Biraz hayal kırıklığı biraz üzüntü hayırlısı bakalım.
21-12-2022, 00:17:55
#2
Cankat
Doğum günün kutlu olsun reis
21-12-2022, 00:19:03
#3
mealone01
Doğum günümüz kutlu olsun da Rokito sizi pas mı geçti, bana yapıştırdı premiumu
21-12-2022, 00:19:15
#4
Denokaz
En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
Doğum gününüz kutlu olsun
21-12-2022, 00:19:41
#5
eyefive5
hayırlı forumlar hayırlı yaşlar.doğum günlerini sevmem.ilk okul 2-3 sınıftan sonra kutlandığınıda anımsamıyorum.çok önemli birşey değil.birde 22.yaşta bu karamsarlık iyi değil
21-12-2022, 00:20:11
#6
teknotech
Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice mutlu senelere.
@
mealone01
; sizin de doğum gününüz kutlu olsun hocam
21-12-2022, 00:21:33
#7
Punisher
Doğum günümüz kutlu olsun
21-12-2022, 00:23:00
#8
burakkandemir
Doğum günümüz kutlu olsun
21-12-2022, 00:23:14
#9
tornado64
Doğum gününüzde sizi dünyaya getiren annenizi de unutmayın ona da bir hediye alın
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler