hayırlı forumlar hayırlı yaşlar.doğum günlerini sevmem.ilk okul 2-3 sınıftan sonra kutlandığınıda anımsamıyorum.çok önemli birşey değil.birde 22.yaşta bu karamsarlık iyi değil