Konu
Bugün 22. yaşıma tek başıma girdim hiç bir tebrik mesaj almayarak.
21-12-2022, 00:19:41
#5
eyefive5
hayırlı forumlar hayırlı yaşlar.doğum günlerini sevmem.ilk okul 2-3 sınıftan sonra kutlandığınıda anımsamıyorum.çok önemli birşey değil.birde 22.yaşta bu karamsarlık iyi değil