• 20-12-2022, 17:34:39
    #1
    Asgari ücret zammı bugün belli olacak diye biliyordum. Açıklama yapılmadı sanırım henüz. Bu 3. Toplantıydı. Ne zaman açıklanacak veya 4. Bir toplantı olacak mı bilen var mı? 4. Toplantı olacaksa tarihi belli mi?

    Sonuç olarak asgari ücretin açıklanacağı net bir tarih yok mu? Haber sitelerinin saçma sapan haberlerinde boğuluyorum artık.
  • 20-12-2022, 17:37:18
    #2
    🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆
    Büyük ihtimal 28 inde veya 27 sinde açıklanır. Tahminim 4.toplanti 28 inde o günde Cumhurbaşkanı açıklar diye düşünüyorum.
  • 20-12-2022, 17:39:10
    #3
    Bugün açıklanması bekleniyor du ama TÜRK-İŞ başkanı biz 9.000-TL den aşağı imza atmayız diyerek masadan kalkmış. Ortada rakam vs hiç birşey yok.

    26 sı Pazartesi günü yılın son kabine toplantısı var benim görüşüm toplantı sonrası Erdoğan açıklayacak
  • 20-12-2022, 17:40:00
    #4
    Sadaka veriyorlar ya çalışana... Dalga geçiyor insanlarla.
  • 20-12-2022, 18:15:36
    #5
    Kişisel Rütbe
    Yine pazartesi bir toplantı sonrası 5 dkcık açıklamayı önce muıhalefete atılan laftan sonra yaptığımız şunlardan diye diye en son ücret bu diyecekler nedense hep böyle
  • 20-12-2022, 18:17:29
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine pazartesi bir toplantı sonrası 5 dkcık açıklamayı önce muıhalefete atılan laftan sonra yaptığımız şunlardan diye diye en son ücret bu diyecekler nedense hep böyle
    En sona sıkıştırı verir iki dudak arasında
  • 20-12-2022, 18:18:16
    #7
    Kişisel Rütbe
    Kagulenay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sona sıkıştırı verir iki dudak arasında
    onu diyorum ilk 10 dakika bay kemal olayı diğer 10 dakika övünme son 2 dakika ise ücret bu ve gidiş
  • 20-12-2022, 18:50:15
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu diyorum ilk 10 dakika bay kemal olayı diğer 10 dakika övünme son 2 dakika ise ücret bu ve gidiş
    Naptın hocam 2 dakika derken? 2 dakika çok uzun bir süre. Fiyat + oran açıklanması ortalama 20 saniye. Bu bile fazla aslında.
  • 20-12-2022, 19:06:03
    #9
    Kişisel Rütbe
    Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Naptın hocam 2 dakika derken? 2 dakika çok uzun bir süre. Fiyat + oran açıklanması ortalama 20 saniye. Bu bile fazla aslında.
    oranları kendi açıklamıyor ki sonradan detay verilecek deniliyor