Asgari ücret zammı bugün belli olacak diye biliyordum. Açıklama yapılmadı sanırım henüz. Bu 3. Toplantıydı. Ne zaman açıklanacak veya 4. Bir toplantı olacak mı bilen var mı? 4. Toplantı olacaksa tarihi belli mi?

Sonuç olarak asgari ücretin açıklanacağı net bir tarih yok mu? Haber sitelerinin saçma sapan haberlerinde boğuluyorum artık.