Peki almazsan?
Arkadaş satıyordu bir ara camına yazmış borbetli falan süper. Bulurum ama orası aynı değil burası aynı değil dersin eminim.
Ah be güzel kardeşim piyasasini bilmiyorsunuz böyle bulurum diyorsunuz Türkiyede bu arabadan kac tane var toplam ? bu 3.25 degil e30 sonra normal 4 kapi degil 2 kapi + cabrio 2000 motor var + bu kadar temizide yok
Her gün gördüğüm aracı tanımayacak değilim.
Ben sözümü söyledim, eğer gerçekten niyetin varsa buyur gel... Bu konuştuğunuz rakamların çok çok altına aldıracağım sana o aracı.
Canım kardeşim,
Her gün gördüğüm aracı tanımayacak değilim.
Ben sözümü söyledim, eğer gerçekten niyetin varsa buyur gel... Bu konuştuğunuz rakamların çok çok altına aldıracağım sana o aracı.
Hergün gördügüm derken Bunun aynisindan yokki başka farklidir o
Neyse konuyu savaş alanina cevirmeyelim 10k lirayada var ama cabrio degil