• 03-04-2009, 00:08:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Peki almazsan?

    Arkadaş satıyordu bir ara camına yazmış borbetli falan süper. Bulurum ama orası aynı değil burası aynı değil dersin eminim.

    sam3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahali degil derken? aynisini bana bulursan 20 bin ytl'ye hemen alirim.
  • 03-04-2009, 00:42:51
    #20
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki almazsan?
    Arkadaş satıyordu bir ara camına yazmış borbetli falan süper. Bulurum ama orası aynı değil burası aynı değil dersin eminim.
    Ah be güzel kardeşim piyasasini bilmiyorsunuz böyle bulurum diyorsunuz Türkiyede bu arabadan kac tane var toplam ? bu 3.25 degil e30 sonra normal 4 kapi degil 2 kapi + cabrio 2000 motor var + bu kadar temizide yok

    En babasi 25 bin ytl bunun
  • 03-04-2009, 03:34:23
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Canım kardeşim,

    Her gün gördüğüm aracı tanımayacak değilim.
    Ben sözümü söyledim, eğer gerçekten niyetin varsa buyur gel... Bu konuştuğunuz rakamların çok çok altına aldıracağım sana o aracı.
  • 03-04-2009, 07:22:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    3 km 10 lira falan demişler doğrumu dur yakıtı
    yakıt ucuz olursa babama aldırırım böyle araba hoşuma gitti araba
  • 03-04-2009, 11:19:30
    #23
    Bence güzel değil )
  • 03-04-2009, 11:45:31
    #24
    abi buna ne yakıt dayanır ne bişey
  • 03-04-2009, 19:16:34
    #25
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canım kardeşim,
    Her gün gördüğüm aracı tanımayacak değilim.
    Ben sözümü söyledim, eğer gerçekten niyetin varsa buyur gel... Bu konuştuğunuz rakamların çok çok altına aldıracağım sana o aracı.
    Hergün gördügüm derken Bunun aynisindan yokki başka farklidir o

    Neyse konuyu savaş alanina cevirmeyelim 10k lirayada var ama cabrio degil
  • 03-04-2009, 19:43:34
    #26
    Harbi harika bişi .
  • 04-04-2009, 13:34:22
    #27
    Gerçekten Harika. Umarım Benimde Böyle Bir arabam Olur